Kastella

2009-09-25
17:31:02

Torsdagen

Igår hade nästan alla skolor utan typ våran studiedag. Dock så har vi ju bara 1 lektion så det gör inte så mycket.

Klockan 15.00 var det dax för mig att få massage hos Laila på extra vagansa. och FYFAN säger jag bara vad ont det gjorde. Tårarna var nära asså. Jag var bland de stelaste hon har masserat på axlar och nacke så jag lär ju få gå dit och plågas ett antal gånger till. Dock var vissa saker as skönt !

På kvällen så stack jag och fikade med Malin, Simon och JaggeWaynes. Mycket trevligt va det +att vi åkte caaab hahaha xD .

Sedan blev det idol med dessa hemma hos malin och sen körde jag hem Simme och Jagge.



Det var påväg hem jag kände att jag fick jävligt ont i magen. och när jag skulle släppa av Jagge trodde jag att jag skulle dö . Den sista biten hem var fruktansvärt och jag kunde knappt trycka ner kopplingen, var tvungen att lyfta benet över. Mamma fick komma ut och parkera bilen sen för det klarade jag inte av. Så sjukt obehagligt . Det var typ som knivhugg i hela megen . Har aldrig haft så innan men jag gick och la mig.


Idag när jag vaknade trodde jag att det hade gått över och skulle precis resa mig upp då det kom tillbaka. Så nej upp ur sängen kom jag inte på en bra stund. Väl uppe i soffan fick jag ligga still ett bra tag innan det började bli bättre och mamma föreslog att vi skulle åka upp till sjukhuset men jag ville inte som vanligt. Nu har det blivit bättre men det är inte bra. Gör ont i trappor och så.  Hoppas att det går över tills imon annars kommer mamma dra med mig till sjukan vilket jag inte vill ! :O

Mysigt värree, NEJ!  Så idag , fredag blev det ingen skola för mig !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: