Kastella

2010-04-07
10:23:02

Måste ha en vår jacka !!!
Godmorgon !

Nu känns det som om det är vår även om det snöade som f*n i Hjo och det skulle ju kunna kopmma hit...

Men jag har iaf ingen vår/sommarjacka vilket är riktigt illa. Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha en skinn eller jeans jacka heller ... får helt enkelt ta en tripp till Gbg och se om jag kan hitta nåt där !





Igår körde jag och tjejerna ZUMBAA för första gången. Jag tror vi höll på i 1 timma ungefär. Det va skit skojj och jag var dööd efter så jag lär göra detta fler gånger :D



På kvällen så var vi hos Malinm och kollade på DH och filmen FAME . Tyckte dock inte att den va så bra..



Ne nu måste jag göra mig iordning för Jobbet !

Pusspusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: