Kastella

2010-04-12
23:41:32

Sista dagen på lovet !

Idag var det studiedag och imorgon börjar skolan igen !

Började dagen med att jag gick ut och gick med min hund i solen ! . Sedan åkte jag och mor för att inhandla mitt löshår så nu är det äntligen fixat :) det gick på 950. Köpte först ett med slingor i men när jag kom till min frisör så sa hon att de va för mörkt och guldigt så det var bara att gå tillbaka :P . VI får la se om jag får godkännt på det här håret istället.



Vid 17.00 tiden fick jag och mamma något konstigt för oss så vi satte oss i bilen och åkte till Hjo och tillbaka för att läma disk i husvagnen haha XD 


Nu ikväll har jag suttit i typ 2-3 timmaer med svenskan som skulle vara inlämnat för 3 veckor sen .. Äntligen Klar ! 


Bäst att jag går lägger mig nu så jag orkar "jobba" till klockan 18.00 imon !

Puss på er !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: