Kastella

2010-08-13
05:50:42

Försenad till jobbet och klockan är 05.47 :O
Helloj här sitter jag och halvsover. Ska strax åka och jobba. Vi får se om jag klarar av det med aanke på hur jah kände mig igår. Mamma hade typ precis likadant också :S

Igår var jag på Arbetsförmedling på uppföljning. Det kändes onödigt och meningslöst + att jag mådde skit och trodde att jag skulle svimma vilken sekund som helst. Kände mig skitsvag hela dagen. När jag kom hem vid 16.00 ungefär så gick jag och la mig och sen sova jag heeela dgaen / Kvällen / Natten. Mitt huvud höll på att sprängas varenda gång jag vaknade så de de va ingen bra dag alls.

Idag är det bättre, just nu iallafall.

Ne nu ska jag borsta tänderna och åka !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: