Kastella

2010-08-27
23:38:59

Fredagsmys
Idag jobbade jag från 10-16. Hände lite mer idag så det gick lite fortare än va det gjorde i tors. Hoppas på att det går ännu fortare imon!

När jag slutade så åkte jag till mormor och det tog ett jälva tag kan jag lova. Det är 90 väg hela tiden och jag åkte över 20 km/tim 1 gång och stod stilla 5 gånger. Det var helt sjukt va mycket bilar det var!

Hemma hos mormor så åt jag lite mat och satt och tjötade lite. Visste ni att jag har världens bästa mormor ?! Det har jag :D



Ikväll har jag varit med Jimmie. Vi kollade på Sommar med Göran och nu har jag precis kört hem honom :)


Sista dagen på mässan imorgon.. Jippi!
Det är en sådan här maskin jag visar upp på mässan. En trappklättrare haha. Det är faktiskt rolig att leka med men efter 4 timmar så tröttnar man lite :P

Kommentar:
#1: Anonym

Du är snygg men den där klättraren är fan sämst :)

2013-07-05 @ 16:38:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: