Kastella

2010-08-30
21:34:09

Plågsammaste dagen i mitt liv
Idag har jag varit på Ansiktbehandling och det var det värsta jag har gjort. Det tog 2 timmar var av 1 timme var ren plåga. Har aldrig varit med om liknande, trodde jag skulle svimma flera gånger. Om jag ska försöka förklara hur det känndes så kan jag väl säga att det känndes som om hon rev bort hela min hud med ett pyttelitet rakblad ungefär. Mina tårar rann konstant och det var riktigt jobbigt.

Eftersom hon såg hur mycket jag led så bjöd hon på en behandlig som hon tog direkt på den jag gjorde.

Nu har jag precis slutat lipa och det har gått 4 timmar.

Ni kommer aldrig förstå hur det var. men jag är MYCKET osäker på om jag kommer klara av att göra en till även om hon säger att det inte kommer vara lite jobbigt.

Är riktigt trött på den här skiten nu. Den har förstört så mycket och jag vill egentligen göra allt för att bli av med det. Fyfan säger jag bara. Vad har jag gjort för att förtjäna det här?


Nu ska jag kolla time out och sen sova!
Ser fram emot godismässan jag ska på på tors med min systers pojkvän och hans pappa :D
Godnatt!

Kommentar:
#1: Elvira

Åh jesus.. det lät inte kul det! Jag som älskar ansiktsbehandlingar, fast iförsig då får man bara massage :)

2010-08-31 @ 08:24:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: