Kastella

2010-08-29
09:07:58

Vaken FÖR TIDIGT !
Halloj!
Har inte mycket att göra så tänkte skriva några meningar.
Igår hade jag och mina tjejer lite kräftskiva här, super trevligt. Vi körde även lite lekar och sådär. Sedan när dom åkte så kom Jimmie till mig och han har sovit här.

Jag vaknade typ 05.00 eller nåt och har varit vaken sen dess. Kan inte sova.. Känner att alkoholen från igår inte vill min kropp väl idag så jag är lite seg. Nu ska jag vänta på att Jimpan vaknar och sedan ska jag väl städa lite hade jag tänkt!

Puss och Kram !

Kommentar:
#1: Elvira

Jag vet att jag valde fel trafikskola. Usch. Men det hade gått för lång tid så det var ingen idé att byta. Jag försökte sitta vid datorerna, men jag lärde mig ingenting... jag blev bara stressad. :/

2010-08-30 @ 20:42:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: