Kastella

2010-12-22
22:40:18

Det börjar närma sig!
Imorgon är det dagen innan julafton allesammans!
Jag har massor att göra imon så min dag kommer att se ut ungefär såhär:
  • Vakna vid 08 eller 09
  • Äta massa god frulle
  • Åka ner till stan när det öppnar och shoppa de sista julklapparna till jimpan och mormor
  • Åka och handla till julbaket
  • Till mormor och baka julgodis
  • Åka hem och städa i massor
  • Vänta in Emil, Josse, Jimmie och mormor
  • Ha en myskväll med allihopa till julmat och massa gott :)
Så jag har att göra men det kommer bli tooopppeeeen! :)

Nu sitter jag hos jimmie. Har precis klippt honom IGEN!
Känns som att jag gör det varje vecka ellehur?
Men han är så snygg nu så. fast det var han ju innan också  ;)

Hejsvej!

Kommentar:
#1: Anonym

Det var mycket att göra. :P

Vad ska du baka för julgodis?

2010-12-23 @ 03:19:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: