Kastella

2010-12-24
20:30:10

GOD JUL!
God jul allihopa!

Hoppas eran julafton har varit minst lika bra som min än så länge. Jag har hunnit med att dela ut julklappar med Emil på morgonen, varit hos Jimmies farmor & farfar där vi  fikade och lyssnade på när Fidde och Emma spelade och sjöng julsånger :)

Sedan var jag hemma och åt alldeles för mycket julmat haha.
Och nu är jag precis hem kommen från Farmor och farfar där vi har delat ut paket och grejjer. Jag är super nöjd!

Tänkte att jag lägger ut vad jag har fått imorgon för här vid datorn kan jag ju inte sitta på självaste julafton, det är ju tragiskt......

Nu väntar jag på att klockan ska bli 22.00 och min pojk kommer och hämtar mig för att gå på midnattstimma( Vet inte om det heter så) i ljungarumskyrkan för fösta gången. Det blir nog mysigt får vi hoppas :)



Ha en super bra kväll så hörs vi!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: