Kastella

2010-12-30
18:52:43

Göteborg med Malin
Idag gick jag upp 07.45 efter en nästan sömnlös natt...
Jag smög upp och gick in i rummet brevid jimmies och började sminka mig när deras båda katter kom springades in och var jätte gosiga. Det är dom aldrig med mig så jag slutade genast med det jag höll på med och tog tillfället i akt och gosade i några minuter :)
Jag har aldrig haft någon som har studerat mig så noga när jag har sminkat mig som dom 2 gjorde sen haha.

Vid 08.25 så sa jag hejdå till plutten och hoppade in i Malins bil för en åktur till Göteborg.
Vi skulle nämligen hämta hennes pojkvän och hans vän på Landvetter vid 13.00 tiden så då tänkte vi att vi skulle hinna med den underbara staden och lite shopping innan, vilket var en dum idé eftersom att båda var skitsega och trötta så orkade vi inte med så mycket alls.

En kjol var vad jag fick med mig hem. Den kommer från cubus, kostar 125kr på rea och jag tyckte att den var jättefin när jag provade den där och köpte den. Sedan skulle jag in och prova ett linne till den i en annan butik och tog på mig den för andra gången och såg att jag såg ut som en rund boll i den :O
Jag antar helt enkelt att de hade någon form av smalspegel på cubus för i den andra butiken var den inte alls lika fin. INTE OKEJ! Så då blev jag lack men den fick hänga med hem ändå...

Påvägen hem efter alla felkörningar som vanligt haha, så var jag helt slut och kämpade som bara den för att hålla ögonen öppna. Det tog inte mer än 6 minuter efter att jag kom innanför dörren, jag är seriös. Innan jag låg och sov på soffan.
Nu är jag iaf vaken igen och ska försöka fixa nyårs outfiten wish me good luck!

Hoppas ni har haft en bra dag iaf :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: