Kastella

2010-12-19
17:54:27

Love it!
Sitter och slår in julklappar och lyssnar på julmusik, jag älskar det :D
Jag får sån riktigt julstämning och det är underbart! Synd att pappa sitter och kollar på tjeckien- sverige och skriker som en idiot vilket förstör min julstämmning lite haha. Han tror verkligen att dom kan höra honom. Det låter ungefär såhär " Men för i helvete ta en time out nu så ni får snacka igenom det här, för det funkar fan inte!!!" och jag kan lova att hela granskapet hör honom!

Åter till ämnet JULKLAPPAR! Jag är äntligen snart klar. Jag har något litet till jimpan kvar och till mormor men sedan är jag helt klar och redo för julen. Ikväll ska vi på glögg kväll hemma hos syrran och Emil, det kommer bli mysigt som bara den. Älskar att umgås allihopa :)

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer:
#1: Jimmie

Go Go Tommy coach

2010-12-19 @ 18:19:29
#2: Karro

Haha Neeee!

2010-12-19 @ 22:31:43
#3: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 01:56:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: