Kastella

2010-12-01
10:33:26

Tick tack tick tack
Sitter på Folkan nu igen. I måndags så glömde jag ju bort det så jag kände att jag var tvungen att gå hit idag.

Alla är skit oseriösa idag och vi har suttit och snackat om mordet på öxnehaga hela förmiddagen. Är det inte sjukt ?!
Jag hade inte hört om det innan men en kvinna hade i söndags ringt polisen och bett dem komma över och för att hennes man hade dödshotat henne men trots att polisen fick uppgifter om hotbilden mot kvinnan valde en jouråklagare i Kalmar att inte kalla mannen till ett förhör för att de inte tyckte att det lär så allvarligt. 12 timmar senare var hon död! Hennes ex make knivhögg henne till döds. Detta pga att hon nu hade börjat träffa en annan man..
Jävla idioter!

Det är snart jul folket, Jippi!
Och nu är det 1 dec så nu får man börja köpa julklappar med :D
Måste till ullared också. Min syster och hennes pojk + 2 till va där igår och fick med sig massa bra hem. Har siktat in mig på att jag ska åka dit på tisdag nästa vecka. en perfekt dag tror jag :)

Ne nu ska jag gör lite nytta, eller ska jag?  NEJ!

Pusshej!

Kommentarer:
#1: Lollooo

ja ställer nästa tisdag :D i´m free from work :D

2010-12-02 @ 11:54:05
#2: Frida

Jag också! I'm free from work too ;)

2010-12-02 @ 15:59:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: