Kastella

2010-01-12
23:25:51

Händelserik helg :)
Tänkte dra lite som har hänt sen sist :)

Fredag:
Va i skolan till 11.30 och sedan på kvällen så kom Lollo, Molle och Frida hem till mig och förfestade lite innan vi drog vidare till krogen. Hamnade först på Amor där vi satt till det dom bästa tvillingarna fyllde 19 ! Woohoo  Sedan drog vi oss vidare till Centrum och dansade loss :)   Simon & Markus kom och hämtade oss när det stängde !

Lördag:
Tog det väldigt lugnt när jag vaknade. Satt bara och lamade mig framför tv:n. Klockan 15.00 var Jag och mina 4 vänner på relaxen ! Det var Skit gött. Vi va där och chillade till klockan 17.00 och då stack jag hem och åt lite och sådär. vid 18.00 kom jag till Malin och vi förfestade lite innan vi drog till bowlingen ! :) Vi hade hyrt 4 banor så vi va ett gäng. När tiden gick ut vid 22.30 så kom jag 2:a WOHO ! haha. Vi hamnade sedan på en fest i ekhagen. . Lite segt men trevligt ! 





Skit trevlig dag/ Kväll ! <3 

Söndag:
Jag städade på mitt rum hela dagen. och på kvällen var jag med Frida en stund. Vi kollade på Flickan som lekte med elden. Bra film ! Nu är det bara till att vänta på luftskeppet!  sedan började vi kolla på Scream men den fick jag avsluta heeelt själv. läskigt !

Måndag:
Första dagen på praktiken för 2010. Kändes väl sådär haha . Min chef passade självklart på att mobba mig lite för att jag inte får några pengar haha ;P . Världens lugnaste dag var det så Jag, Bitte och Emelie rensade lagret och lite sådär. Lollo och kom och käkade med mig på lunchen <3.

Skrev upp mig på lite tider me nu. Toror de va nästa vecka! Hoppas att jag får dom ! LÄNGTAR TILL LÖNEN PÅ FREDAG :D

Tisdag:
Blev bara 1 lektion i skolan för självklart så gick mat före religion. Jag, Becka, lollo och Valle stack till chili thai och käkade och sedan blev det praktik. Ännu en seg dag ! .

Ikväll har jag och lollo varit och fikat på georges och sedan träffade vi de andra brudarna en stund !
SO YOU THINK YOU CAN DANCE <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: