Kastella

2010-07-09
15:30:39

Handikapp
Halloj på er !

Idag har jag varit på arbetsförmedligen och haft möte med min arbetsförmedlare ellervad det heter. Det gick väl bra men tyckte inte att jag fick reda på så mycket dock :S .

Efter det så har jag bara legat här på soffan och kollat på Taking the stage som jag förövrigt ÄLSKAR !

Jag kan inte gå eller springa eller hoppa för efter träningen så har mina lår varit helt låsta. sån fucking träningsvärk i hela låren så benen viker sig om jag går för mycket och trappar och toalettstolar är för jävla plågsamma :P . men men jag får ta smällen , hoppas bara att det går över snart.

Dom har fortfarande inte ring om min kameraaa jag börjar få paniiiik :(



Hörs senare ! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: