Kastella

2010-06-22
23:12:33

Det kanske blir en liten Leia
Tjohooo ! Har inte fått några bilder från spanien än så jag väntar en dag till med det inlägget !

Idag har jag varit och skrivit in mig på arbetsförmedlingen så imorgon ska ja på möte med dom.

Sedan har jag varit uppe i standparken med Mamma , Marie, Sigge och Leia. Det är så att vi kanske ska få en boxer till så idag så testade vi hur sigge och hon gick ihop :) . Det gick mycket bättre än vad jag trodde men det kommer att ta en tid innan de går bra mellan dem. Hon är så söt ful så det finns inte och hon räcker ut tungan heeeela tiden haha.

Vi får la se om vi lyckas få hem henne :) Hade vart kul för sigge med även om han inte gillade det nu ^^


Så sjukt söt och ful XD <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: