Kastella

2010-06-08
20:02:05

En bal på slottet

Halloj på er !

Balen var underbar ! Synd att jag var sjuk vilket gjorde att jag åkte hem väldigt tidigt och var väldigt hängig och tråkig den sista timman !

Började med hår och sminkning och sedan åkte jag och Simon ( min kavaljé )till Rosariet och tog bilder med en fotograf som heter Emilia. Jag tor det blev jättebra . Jag ska dit om ca 2 veckor och välja vilka bilder jag vill ha hem :)

Sedan så åkte vi till Adam ( en klasskamrat ) som hade förfesten. När alla paren hade kommit så blev det foton, snack och skratt och vid halv 5 kom bilarna och vi åkte ner mot stan och sedan till Ed innan vi åkte in mot stora hotellet.

Otur med vädret hade vi också regn och kallt men det sket vi i . Det var bara skönt för då var det inte så många som kollade :) Vi gick ett varv och sedan blev det fotografering inne på hotellet och mingel innan vi fick gå in och sätta oss vid bordet.

Det var en som jävla stämmning där inne . Helt galet, alla skrek och va helgalna ! 
Att vi på Sadna alltid ska vara värst ;)

Sämsta uderhållningen hade vi iaf. Det var 2 komiker som SÖÖÖÖÖG :O har aldrig sett något värre och nu menar jag verkligen detta. Jag hade varit dubbelt så bättre och alla hade garvat 5 ggr mer åt mina skämt !

Efter maten så stack vi ner till Piren (saltkråkan) och det var livat kan jag lova er ! :)
Massa sång och dans och klappande och tjoande och skrattande och så vidare haha.

Det var efter det jag blev sämre och min röst försvann halft när vi gick upp till 8 glas sen .. Där var vi typ i 1 timma innan vi stack hem. Gick bara in och tog våran gratisdrink och sedan satt och snackade lite :P

En underbarkväll . Den blev inte som jag hade tänkt mig men jag hade absolut levt om den igen fast frisk :)

Tack simon Möller och Klassen ni är guld värda ! <3







Fler bilder + film kommer !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: