Kastella

2010-06-12
18:37:24

Studentdagen ! <3

Nu kommer inlägg om gårdagen som var underbar ! Kan inte fatta att allt är över, känns riktigt lustigt. SAKNAR KLASSEN REDAN ! <3

"Gick upp" klockan 04.30 (hade inte sovit mer än 40 min) och gjorde mig iordning. Sedan åkte vi till Becka klockan 06.30

Hos henne blev det champange frukost och dricka och lite snack. Alla var ganska super sega så det var inget röjj precis haha !
Vi tog sedan bussen upp till Sanda och var framme i klassrummet vid 08.00


Där blev det lite röjj och snack och sedan började vi tagga utspringningen som fan ! Sedan gck vi upp tll kyrkan..

Där vi hade skolavslutning och det delades ut stipendium !
OCH JAG FICK ETT =)
Blev typ chockad när dom sa mitt namn. så sjukt pinsamt, fast skojj. Jag fick iaf för bästa projektarebetet på handlesprogrammet :) Och fick då 1000 kronor :)



Vid halv 12 blev det kort och mat, fast jag fick inte i mig nåt även om jag var as hungrig.
Och sen gick vi tillbaka till klassrummet ddet sista och taggade ytterligare. Det va nu magen började knipas och man blev as nervös och sådär.



Innan vi gick ner till utgången så fick vi betyg och jag blev skitnöjd över mina !
Av 35 ämnen så har jag 8 MVG 18 VG och 8 G .   As nöjd !


Dax för utpringning och vi stod i korridoren en lång tid och skrek och skrek och skrek :P Och sedan sprang vi ut !!!!
Super bra känsla i hela kroppen :)


Efter hittade jag inte min familj på en bra stund haha ! Började till och med få lite panik XD Men sedan kom dom och jag fick massa blommor och sådär av de jag älskar mest i hela världen <3 TACK !






Sedan gick vi till flaket och det var klart det bästa på hela dagen ! Jag hade kunnat åka omkring i flera dagar och nätter :) Fyfan va kul det var . vi hade typ största flaket så vi sprang omkring där och dansade och skrek :) i 1,5 timma.  :)



Sedan kom jag hem med ögoninflammation till släkten såklart. Ännu en sjukdom tror jag har typ 9 eller nåt nu men vafan student är student ! Mat och snack blev de , as mysigt !

Blev så glad när 4 av mina grannar kom in och sa grattis och gav mig det ena och det andra :) så gulligt <3

Fick massa fint. Smycken och pengar och en Ipod Nano :) Blev super glad och den har till och med "The Snow Comes Back To Rain" inskrivet på baksidan vilket är en av mina favorit texter :) TAck för alla presenter !

När nästan alla hade gått så tvättade jag av mitt smink och min granne kom in med en salva till mitt öga så att det skulle sluta vara så mycket. Och efter att jag hade slappat ett tag så drog jag mig upp ur soffan och drog till förfesten 2 timmar försent eller nåt men alla var så söta när jag kom :) <3

Resten av kvällen var kanon, speciellt på förfesten och vägen ner till stan . På sliver var de lite väl mycket folk tyvärr !

MEN TACK ALLE SAMMANS FÖR EN OFÖRGLÖMLIG DAG / KVÄLL !



JAG ÄLSKAR ER HP3C <3 Saknar er redan, ses om 2 veckor <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: