Kastella

2010-06-04
09:54:23

Tur i oturen !
Tjo kom precis hem från kristinas Brud och fest där jag har hyrt min klänning som jag ska ha på balen på måndag. Jag hade skrivit upp att jag skulle vara där 09.00 men när jag kommer dit så har vi missförstått varandra totalt och jag ska istället vara där 13.30 haha !

Så jag ska tillbaka dit senare. Sen har jag ju funderat på att köpa loss denna klänningen och det hade visst 3 andra också velat med de sa att jag fick chinget :D så den är min om jag vill ha den :D woohoo !


Nu sitter jag och snackar med en elektriker som är här och byter våra antennuttag eller nåt ! Han e riktigt rolig faktiskt men det säger vi inte högt haha ! :P

Ne dax att få nåt i magen innan den kurrar sönder ! Puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: