Kastella

2010-03-03
00:20:30

Lite om helgen !
Fredag:
I fre så tog jag det riktigt lugnt. Sandra ringde mig och frågade om jag kände för att sätta mig på ett fik och så fick det bli så vi + Frida och Lollo satt på georges i nån timma och sen åkte vi runt lite . Lollo sov hos mig !

Lördag:
Jag och Lollo började dagen med att stå på loppis i 5 timmar eller nåt . Gick bra men man blev riktigt slut de sista timmarna. Men pengar är pengar !

På kvällen så hade Becka 19-årsfest hemma hos henne. Började med mat med bara tjejer och sedan trillade killarna in. Det var riktigt trevligt. Sedan blev det taxi ner till stan då vi skulle till Club Moon ( ett nytt uteställe) men kön var för lång så sket i de. Vi gick sedan bort till tendsticksområdet för att gå till en privatfest men hamnade först på en 40 årsfest haha tog lite fel lokal . hittade sedan rätt men det var riktigt dött så jag och Elle gick upp till centrum och pratade lite med en vän innan mamma kom och hämtade oss !

Bra kväll iaf <3

Har inte f¨tt tag i några bilder från festen men de kanske kommer ....

Söndag:
Ingen aning om vad jag gjorde :S . Minne som en guldfisk JAAA ! antar att det inte va något kul iaf ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: