Kastella

2010-05-21
09:08:54

Heldags shopping med min Bästis !
Hade en supertrevlig dag med Mamma igår ! Först va vi i Gullered och bytte däck sedan fortsatte vi till Borås. Där va de stekhett !!!! 23-24 grader va de :O . Efter att vi hade shoppat lite där och fikat så drog vi oss vidare till Lager 157 i Gällstad och kollade lite men nee fyy jag tycker att det blir värre och värre där . Det ända som är bra och snyggt är kill kläderna!!!

I gällstad kom ett sånt åskväder fyfan va de small :O

När vi sedan åkte hem så blev det a6 en sväng också !

Så nu har jag ett STORT problem! . Innan Borås så hade jag ingen student klänning, Nu har jag 3 stycken ! Ni måste hjälpa mig att välja för jag kan verkligen inte !!!!!

Lägger ut bilder på allt sen så får ni se! ¨

Pusspusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: