Kastella

2010-05-26
21:36:54

Körtelfeber !
Var hos doktorn idag. Kom först in och han tod ett prov i halsen och sa att det såg äckligt ut eftersom att jag är svuillen röd och sen vitgeggig i halsen. Sedan gick jag ut och väntade på svar och näär jag kom in igen sa han
- Det prover som jag trodde skulle vara något positivt var ganska rejält negativt. Du har alltså inte halsfluss utan köttelfeber. Detta finns inget att göra nåt åt men vi måste ta blodprov och ett till test så vtt se ser så det inte sprider sig till levern


Så blodprov fick de bli och på fre får jag reda på om de har växt. Blööö det kunde fan inte bli värre nu . Köttelfeber av allt... Det kan ta mellan 2-4 veckor innan det försvinner och jag deppas sönder om det inte är över till sudenten och balen :/

Bara att vänta och see.....



Sedan fick jag reda på att min pappa hade blivit påkörd på jobbet. Nån dansk idiot som inte stannade på rött så han skulle stoppa honom och istället för att sakta ner så gasade han och körde rätt på pappa ! . Jävla idioter det finns. Vem fan gör så :O. Han fick sig en rejäl omgång av pappa sen iaf. Han ska upp och röntka foten imon men jus nu går han på kryckor. Tur att det inte blev värre iaf.



Har varit i u-hamn och kollar på bal också. Kollade främst på Robin (min kusin) och Simon. Dom var jättefina :) och som tur va så hade de fint väder.. lite kallt bara.


Hela u-hamn är samlat i stan :)

Folk :)


Stiliga Simon med hans baldejt :)


Folk :)


Snygg kussen med baldejt

Dom var så fina såå :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: