Kastella

2010-05-25
13:42:32

Solen skiner och då ska man jobba !
Äntligen är solen framme! DEt är verkligen så det ska vara . Man blir en helt annan människa när man vaknar och får solstrolarna i fejjan :P

Men alltid ska man väl ha den oturen att det är just sånna dagar man får jobb!

Vi har sol på våran balkong från 12/halv 1 - 3 och det är exakt den tiden jag ska jobba ida :P



Igår var jag ute med tjejerna först på saltkråkan och sen centrum. Vi träffade även våran gamla klasskamrat som har flyttat till Skara och hans vän som vi hängde med hela kvällen. Det var väl en sådär utgång måste jag säga.. Kändes inte som att folket va speciellt taggade vilket är synd ! Men jag hade självklart kul! Kom hem vid 02 tiden och då somnade jag ganska snabbt.


Ett inlägg från helgen som visst hade hamnat i utkast!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: