Kastella

2010-11-06
11:46:07

Blött?
Inatt väcktes jag kanske 12 gånger av att leia hoppar upp i min säng och slickar mig i ansiktet. Hatar att hon gör det! Tycker att det är riktigt äckligt och det är ju ingen torr puss man får utan hon har säkert gått runt och samlat saliv i 1 timma innan hon kommer och häller det över mig haha. Ne usch fy! :P

Vilken tur att jag gillar henne ändå haha!

Igår så var jag, Sandra och Frida och Fikade efter att jag kom hem från gbg. 
Sedan så stack jag och Sandra till Moni och tjötade lite. Hennes pojkvän, hans bror, Jimmie samt Elle kom också och gjorde oss sällskap. 



Idag är det lördag för er som inte har koll! 
Jag ska vara med min pojk sen, vi får la se vad vi hittar på.
Måste ner till stan och inskaffa mig lite produkter också för alla pengar jag inte har! 
LÖN TACK !

 Hörs senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: