Kastella

2010-11-07
23:31:28

Bowling = Glädje
Hejsan hoppsan!
Jag och Moni fick med tjejerna till bowlingbanan tidigare ikväll.
Vi var 4 stycken och vi körde gärnet. Vi har alltid lika kul när vi är där haha.
I 1 timma körde vi och självklart så vann jag överlägset på 208 poäng :)
Efter jag hade visat vart skåpet ska stå så åkte vi till Georges och tog en fika och planerade lite inför Fredagen och efter det så åkte vi hem till Moni och dansade lite haha.





En trevlig och händelserik kväll, det gillar vi!



När jag vaknade för 2 dagar sen så låg min hund nästan i mitt ansikte och sov. Han var så söt så jag var tvungen och ta en bild.




Imorgon är det en ny arbetsvecka på Mässan!
Jobbar måndag - Fredag tror jag. Det kommer nog bli kanon!

Nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: