Kastella

2010-11-09
23:25:11

Det är vinter!
Det är inte höst längre. När jag vaknade i morse så stod jag och funderade länge på om jag skulle våga ta bilen till jobbet eller inte eftersom att jag fortfarade hade sommardäck. Självklart så gjorde jag det, och det gick ju skit bra ända tills jag kom upp vid Elmia området och fick sladd så jag åkte upp på trottoaren. Lite lagom pinsamt sådär. Aja det var ju tur att det gick fint!

På jobbet hade jag sjukt tråkigt hela dagen/morgonen/förmiddagen. Det var inte alls mycket folk på mässan så jag hade nada att göra. Som tur va så var vi 3 hela tiden så jag, Tina och Markus stod och snackade om allt mellan himmel och jord hela dagen typ.

Efter jobbet så var jag och Sandra på A6. Fick med mig ett par byxor hem från H&M och lite annat smått och gott.

Nu är jag precis hemkommen från Jimpan. Vi har sett Scott Pilgrim Vs. The World. Den var lustig men ändå helt okej. Trodde dock att den skulle varit bättre hihi.

Dax att äta och sedan sovaaaa.
Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: