Kastella

2010-11-25
21:21:40

Helt Slut!

Nyss kommit hem efter 14 timmars jobb på Willys.
Det var en mycket lång men rolig dag. Men känner ju att det tar på kroppen och jag är för lång för bordet så jag får luta mig hela tiden vilket inte är så ergonomiskt.

Såhär står jag och Lena hela dagarna. Ta bilden med en nypa salt och ignorera att jag ser ut som en man. Han som tog kortet kom från Jnytt och sa till mig att han bara skulle visa den för hans chef men så blev ju inte fallet haha... Men man får ju bjuda på sig själv ibland.


Saknar att kunna umgås med familjen, vännerna eller pojkvännen på kvällarna! Men på lördag hihi!

Imorgon blir det en lika lång dag till + att min mamma fyller år <3 så när jag kommer hem kan jag ju inte gå och lägga mig :P

Kommer även missa en 3 rättersmiddag imon :( Bäst för familjen att de sparar lite till mig :)

Ne dax att sova! Puss på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: