Kastella

2010-10-12
23:18:55

Ovärt
Mötet var nog något av de tråkigaste möterna jag varit på. Vi var ca 12 stycken och ingen av oss visste vad vi gjorde där typ. vi ska vara där 12 timmar i veckan/ 6 timmar två dagar och jag vet inte vad vi ska göra. Men tydligen typ ha gruppsamtal och föreläsningar och grejjer. Usch ne det kändes som om jag gick i terapi eller nåt haha.

Men jag ska vara duktig och ge det en chans :)

Sedan ringde ännu ett jobb till mig idag. Så jag ska på intervju på tors. Dock så är det samma tider som jag ska jobba på mässan nästa vecka men jag tar nog detta för att ha testat på det med om jag nu får det vilket inte alls är säkert. Vi får se helt enkelt :)

Nu ska jag slappa lite och sedan gå och lägga mig!



Puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: