Kastella

2010-10-17
13:47:41

Party ?

Tjoho!
Har typ precis gått upp. Sov som en stock inatt, tror jag behövde det så är glad att jag åkte hem igår kväll.

Vi va i Monis systers lägenhet jag och 5 tjejer till och hade det trevligt. MEn alla var så sjukt trötta och tråkiga haha så det blev lite lamt i mellan åt. Det var trevligt iaf!



Idag är det söndag och kollar man hur så är det verkligen höst väder. Allt är gult man känner en svag kall vind som kommer in genom balkongspringan och solen skiner!

Tycker faktiskt om hösten när solen är framme. Det är mysigt och fint men jag gillar inte när det övergår i frost vilket det håller på att göra.

Ska snart ta på mig lite och sådär och sedan ska jag nog ta en promenad i stadsparken med min vovsing :)

Hörs sen Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: