Kastella

2010-10-03
11:42:31

Uppe med tuppen..

Japp det var jag imorse. Kunde inte sova mer än 2 timmar inatt heller. Min mage har varit helt fucked up :O Den har kurrat heeeeela natten och det har varit extremt. Och det blev ju inte bättre för att Jimmie sov som en stock brevid för då fick jag ligga vaken själv.

När jag hade sovit mina 2 timmar så gick jag upp och gick ut med min vovve medans Jimmie sov vidare och sedan gick vi in och väckte honom.

Nu har han precis åkt så nu ska jag äta lite och vänta på att idol repriserna ska börja.

FÖRRESTEN!!!!
jag har ju fått min mobil, eller har jag sagt det?
Fick den igår iaf men jag fattar inte speciellt mycket av den än. Jag vet hur man messar och ringer (men inte lägger på) så jag klarar mig ett tag :)
Världens sämsta infoskit.


Nu är den min :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: