Kastella

2011-04-09
12:40:59

Frida bäck!
Igår tillbringade jag min kväll med Frida. Vi åkte en massssa bil fram och tillbaka, hit och dit osv. Vi skulle fika men när vi kom till kassan gick vi ut igen och åkte och köpte lite annat smått och gott. Sedan var vi påväg att hämta Jimmie och Markus på spelningen och då köpte vi varm choklad på Mc. Och i en sväng skriker frida
"AHHHHHHHH DEN KISSAR NER MIIIIG !!!! "
Jag typ börjar as garva och tror att det rinner hett vatten på henne.
" Ooooh jag trodde jag fick kaffe på hela mig men det kom inte ens något""
Ne tro fan det när det är vatten vi har köpt :P

Ni hade tyckt att det va skitkul om ni var med men detta är ett inlägg till mig själv så att jag aldrig glömmer bort denna händelsen XD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: