Kastella

2011-04-12
22:17:12

Fy vad dom ljuger!
Smhi ljuger ju heeela tiden. Det skulle ju regna idag men ikke! Jag tycker ju dock att det va bra men det finns ju dom som inte tycker det som tex min pappa som försöker såå gräs på baksidan hahaha XD Han va inte glad innan. Och han ville inte stå och vattna den lilla plätten heller haha,

Nu kollar jag BB idag ska dom sjunga och Sara har fått något spel haha :P
Synd att det inte finns en kotta där inne som kan sjunga :O

Imorgon är sista lediga dagen denna veckan och då ska det städas, hämta jobba kläder, köpa jobbaskor, köpa hårddisk till älsk, ta kort på bilen.. Jaa det blir fullt upp!

Hörs när jag har vaknat Bye!

Kommentarer:
#1: Emma

yr.no är mycket bättre!!!

Om inte annat så har de mer info och är tydligare.

2011-04-12 @ 22:36:01
#2: Karro

Hihi det säger alltid pappa med men kommer aldrig ihåg va den heter :P Men dom visade faktiskt också regn igår :P

2011-04-13 @ 09:50:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: