Kastella

2011-04-28
18:29:03

Home!
Hemma från hillestorp där jag har jobbat idag igen. Det gick kanon och idag gick det faktiskt extra fort. Nu håller jag på och "bakar" paj :)

Skulle behöva tvätta bilen men är ju ledig imorgon så tänke ta det då istället eftersom Jimmie ska komma hit efter sin träning.

I helgen är det valborgsmässoafton. Känns som att det var mycket lättere att fira sånt för några år sedan man ringde bara ihop sitt party gäng förfestade och drog sedan till stranden eller hem till nån.
Men men jag vet iaf inte vad som händer än...

Nu ska jag föna mitt hår och sitta i solen lite. Har inte varit ute i solen så mycket idag :/

Jag ska försöka fixa ihop en lite vårigare header i helgen också känner att det behövs även om jag är sämst på det XD
Bye!  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: