Kastella

2011-04-06
11:14:25

Jobbelijobb

Har precis pratat med min ena chef och nu ska jag jobba heeela bilmässan. Det kommer bli så sjukt kul! :D
Det är från den 22-25 aprill.

På våren har man så mycket jobb. På vintern deppar man sönder för att man inte har något jobb typ och sen nu känner man att allting kommer att krocka.

Nu börjar jag jobba med pappa också så nu har man 3 anställningar. Massa bra med pengar men det är svårt att få allt att gå ihop.

Imon ska jag jobba på willys igen. Det känns sådär. . .


Nu ska jag klaga lite mer tänkte jag när jag ändå är igång.
Fu är typ skit. Eller nej, inte just FU men coacherna här. Dom är laaama som bara den och gör ingenting. Dom hotar med att sätta oss i praktik men det är ju det som behövs det är det vi villll hellre än att sitta här!
Jag kan hålla med om att jag är lam och inte sätter några krav på dom men vafaaan. Min kusin hade en coach i u-hamn och då var det bara han. Hon ringde runt och hjälpte honom att hitta företag och allt. han hade jobb inom någon vecka. Jag har suttit här sen i sep och har inte sökt ett skit typ...
Delvis mitt egna fel och delvis deras!
Jag vill inte ha extrajobb för det har jag redan 2 stycken. Jag vill ha ett heltidsjobb!!!!!!!
Så man kan göra något vettigt med sitt liv!
Sådär nu har jag klagat klart..
Nu ska jag sitta på fejjan en stund till och sedan ska jag göra lite nytta utanför detta skitstället!

Bye


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: