Kastella

2011-04-27
18:21:44

Köttfärspajen får vänta till fredag!
Hey!
Idag ringde jag och fick receptet påå en jättegod köttfärspaj av Christina i u-hamn. Men har inte hunnit göra den och nu ska jag hem till Jimmie snart så då hinner jag inte det ikväll. Så den får vänta till fredag. Då ska den göras iaf :D

Idag har jag jobbat, sovit, varit på jula och köpt jobbaskor, handlat, åkt inlines och nu sitter jag här.

ikväll ska jag och jimmie välja vilka datum vi vill till gbg och sedan måste jag skicka in den lappen snabbt. Jag har näligen varit med på Köp hem åk bort erbjudandet då man köper 15 produkter av ett visst märke och då får vi bo billigare på hotellet. Jag är nämligen en fattig människa haha :P Hellre det och äta massa gott och sådär istället än att betala 1400 och käka mcdonalds mat. Jag längtat som bara den :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: