Kastella

2011-04-01
16:17:49

Maaat
Börjar bli hungrig så strax sak jag ta en åktur i den kära staden och sedan åka förbi mcdonalds påvägen hem.
Efter det blir det dammsugning i rummet. Ska försöka dammsuga in den äcklicka malen som har bott i mitt rum sen i typ lör då jag bad jimmie döda den... Han lyckades inte!
Vi får se om han hellre vill bli uppslukad av mig :)

Känner mig hyffsat pigg nu och det är fett skönt!

Det är första aprill idag kom jag på men som tur e så kommer inte någon kunna lura i mig något eftersom jag sitter hemma hela dagen hihi. Mamma och pappa är inte så smarta så de kommer inte lyckas heller.

Neee plikten kallar!
Saknar mina underbara vänner och min söta pojkvän. Känns som jag inte har träffat någon på flera veckor hahhaa!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: