Kastella

2011-04-24
01:14:06

Påskafton
Hejsan!
Hoppas att ni har haft er en bra påskafton.
Efter jobbet så gick jag och lollo på mässan lite och kollade runt och sedan så åkte jag på påskmiddag hos familjen Johansson. Det var massa gott och matkoman kom ganska direkt haha. Vi spelade även lite spel(som jag va vädelös på)
Sedan var jag med tjejerna men så fort jag kom hem ifrån jimmie så blev jag dunder trött så att åka sunt i en bil var inte mitt bästa alternativ men så fick det bli, till nu!

Hemma och trött som en åsna. Gillar egentligen inte att sova helt ensam hemma och kan nu inte bestämma mig om jag ska sova i soffan här uppe eller i min säng där nere.. Jag börjar här så får vi se...

Jag har fått 3 påskägg :D
1 av Josse och Emil, 1 av Jimmie och 1 av helena och torbjörn :) Så nu vet ni vart ni har mig den  närmaste veckan haha :P

Godnatt folket :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: