Kastella

2011-08-10
06:34:27

Jobb!
Allting kommer lösas och bli bättre igen, om du har pengar i fickan eller ett ess i din arm!

Japp godmorgon!
Idag är jag dööö trött och min häl värker som satan. Det bli 17 timmars jobb igår och det kändes framåt natten vill jag lova. Blöta var vi också av de fina åskskurarna :P



Idag blir det en lika lång dag och efter bara 4 timmars sömn känns det sådär. Inte bli det bättre för att det bullrar hela tiden här på Tokarp. Jag står ut hoppas jag :)

Jobbar imorgon också men på fredag är jag nog ledig. Ska bli skönt och oj vilken sovmorgon jag ska ta då.

Bye!

Kommentarer:
#1: bella

Hej hej, Hoppas allt är bra, kolla gärna in min blogg där jag skriver om mitt liv som modell i New York, :) Kram Bella,

2011-08-10 @ 07:04:01

Lät inge vidare med 4 timmars sömn och sen ett så långt pass "/

2011-08-10 @ 07:51:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: