Kastella

2011-08-07
13:26:44

Lördagen!

Tänkte dra igenom gårdagen lite snabbt.
Började med att jag och Mamma åkte upp till stadsparken med solle där Marie och solles  syskon var för att träna honom till hans första utställning. Så mamma tränade med honom och jag med hans bror. Det gick bra men usch vad svårt det är. De små vill inte riktigt göra som vi vill haha!





Sedan åkte jag hem och möttes upp av Jimmie och hans kusin som lånade ett mc-ställ av mig och sedan for vi iväg till Axamo jag, Jimmie, Fidde och Mikki :) Dom hade köpt luftmadrasser så jag och Jimmie låg mest och slöade på vattenytan haha!

Efter badet blev det till att fira sigge och ta en dusch och sådär innan jag och Jimmie fick dra oss ner mot stan. Först åt vi på Olearys, mumma! och sedan så gick vi på Bilar 2. Det var jättebra faktiskt :D



På kvällen satt vi bara och slöade i soffan :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: