Kastella

2011-08-18
13:08:12

Rast!
Tjoho!
Sitter och dricker ännu en redbull. Tompa får panik på mig och pappa snart för att vi dricker så mycket redbull XD Har precis haft lite lunch och nu har rast en stund innan det är dax att köra bil igen. Dom tror inte att vi kommer bli klara idag tyvärr. Så jag får nog inte åka hem förens imorgon eftermiddag. BLÖ!

Har fått ont i rygg och nacke också. Märkt att jag sitter konstigt när jag åker. Så en massage skulle inte vara fel när jag kommer hem ;) Du vet vem du är ;)

Gänget är iaf hur störtskönt som helst och vi har faktiskt kul ibalnd också haha. Som tex innan idag när jag körde så målade "tomas" (kommer inte ihåg vad han heter nu) massa meddelanden till mig på vägen och skrev lite fina saker till mig haha. Han är den sjukaste personen jag har träffat någonsin alltså.

Yeah yeah. En eller 2 eller 3 bilder innan jag avslutar med kanske?
Ja så får det bli :D 


Här sover då jag och pappa dåråå. Längst bak på tma bilen i en liten hytt med två "sängar", en hylla och en micro. Ja det är väl ungefär vad som finns här inne. Mysigt som bara den...


Lite av det fina landskapet runt omkring vägen vi lägger. Massa vatten och sådär :) Fina Nordsvenskar går omkring här också. Me like!


Mobilbilder gör ju absolut ingen rättvisa känner jag. Sedan är jag ju dum som tar genom runtan :P

Det är jättefint iaf :D

Bye!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: