Kastella

2011-08-10
20:51:38

Så blev det helg!
Hemma efter ännu en 13 timmars jobbdag. Det har gått riktigt bra idag trots alla miljoner skurar som har vällt ner och alla förbannade förare som inte tycker om när vi stänger av deras vägar. Skönt att komma hem lite tidigare också så man kan chilla lite innan man går och lägger sig.

Imorgon är det Torsdag och då börjar jag kanske min helg med en trip till Gränna med min underbara man. Mer har jag inte planerat i helgen. skulle vilja göra något kul som vanligt men vi får la se. Alla är tråkiga och jobbar på helger. Har alltid hatat det där!

Hoppas ni får en bra kväll ;)

Kommentarer:
#1: frida

jag jobbar bara var tredje :D

2011-08-10 @ 22:27:08
#2: Karro

Det är knappt okej! För vi ses inte dom andra två hahaha

2011-08-11 @ 08:10:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: