Kastella

2011-08-01
21:23:18

Sista dagen på min långa semester!
Idag är det min sista semesterdag fick jag reda på innan. Jag som trodde jag hade hela veckan kvar. Jag gillar att ha semester men att jobba är inte så dumt det heller :)

Så idag har jag passat mina hundar och varit på stan i massa timmar för att hitta något till min pojk som fyller 21 imon, Oooooldiiieeee!
Jag fattar inte hur det kan vara så svårt att köpa en liten present. Men men till slut fick jag en ide men vi får väl se om han sätter på fejkflinet imon och låtstsas tycka om det hahaha XD
Usch det borde vara förbjudet att inte önska sig något!

Senare på dagen så gjorde jag och mamma glass i våran nya glassmaskin. Smaken blev god men vi får väl se om det blir glass till slut eller inte. Eftersom jag inte visste om jag skulle få någon glass så tog jag med min Jimmie till Lekeryd där vi åt en bamse glass som ingen av oss orkade äta upp :P Mummaaa!

Nu tråkar jag igen. Ska väl gå och lägga mig snart.. Tänkte hålla mig uppe till klockan 00 men sedan ångrade jag mig för jag har kommit på att man inte fyller år förens man vaknar dagen efter så han får vänta på ett grattis från mig :)

Ha en bra kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: