Kastella

2011-08-08
12:19:33

Spelkväll!
Igår var jag och Jimmie på spelkväll hos Richard & Frida. Spelen var Cluedo, Tp och När då då. För mig gick det dock bara bra på cluedo :P För alla som inte vet så är jag nog den minst allmänbildade personen som finns. Men det är dock inget jag sörjer över. Varför ska man veta när den första blomman kom lixom ? :S

Idag vaknade jag upp och Jimmie och sedan dess har jag suttit i hans soffa och kollat recept medans han har gjort lite allt möjligt. Det har ösregnat typ hela morgonen men nu börjar det kanske rätta till sig, vi kan ju hoppas! :)
Tänkte dra upp till A6 en sväng sedan och köpa lite nagelack. Finns ju inget annat att göra ändå så då får man passa på...

Jaja ne nu ska jag dra mig bort från bloggandet och göra lite nytta. Typ bädda jimpans säng eler nåt om jag orkar :P

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: