Kastella

2011-12-10
17:39:29

En lördag
Första dagen med full fart på jobbet och det var SUPERKUL! Visst kan jag inte allt än men oj så skönt det är när man kan hjälpa kunderna hela vägen och att alla på jobbet tycker att man gör ett bra jobb :D Här trivs jag även om jag inte vet om det är rätt inrikting! I morse mådde jag skit kan jag ju säga också. Helt konstigt var det. Sov knappt något inatt och när jag gick upp kände jag mig lite yr. Jag började göra mig i ordning och efter en stund så kände jag att jag höll på att svimma :( massa läskigt! Vet inte vad det var med mig. Men det var inte mycket som stod rätt till. :O Men nu till kvällen. Planerna var väl egentligen att jag och Jimmie skulle ut och äta med våra vänner men vi skippar det pga att vi åt så mycket gott igår. Så det får bli taccos hemma med mamma och sedan lite giutar hero och rockband :D Ha en bra kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: