Kastella

2011-12-30
12:14:08

Jul jul strålande jul!!
Hej hopp! Här har det inte uppadaterats inte...

Hoppas att ni alla hade en underbar jul för det hade jag om man bortser från det helvetes väder som vi har.
Vart är snön lixom? :O

Jag drar väl igenom julen lite snabbt för er!
På julaftonsmorgonen så bytte vi lite paket med pojkvännen.
Jag fick:
En surfplatta

Smurfskal till mobilen

Sims 3

Armband och spänne av emma :)


Sedan åkte pojkvännen och då började vi andra göra oss iordning. Åt middag hemma med familjen klockan 13.00 och sedan blev det Kalle Anka.




Vid 16.00 kom vi till Farmor och Farfar där delar av släkten var. Det blev fika och sedan kom tomten med klappisar. Efter fina paket dracks det glögg och sedan drog vi hem vid 19.00 tiden tror jag.



I dessa fina paketen så fanns det en kofta, attlingöronhängen, pengar, Dataljud, Sims m.m.

När Josse och Emil kom sedan på kvällen så hade vi spelkväll familjen plus Emil, Jimmie och Mats. Hur kul som helst! <3 En sketa bra julafton helt enkelt!!!!!!


Love you all!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: