Kastella

2011-02-24
11:21:45

Bongo goes Bananas !
Hey hey hey!



Igår var jag på Bongos indie kväll. Jimmis brors band Desert avenues + 2 band till spelade. De var skitbra!
Jag stod och log hela tiden hihi. Jag har kommit på att jag älskar liveband. Jag blir typ förtollad haha! det tog mig tillbaka till när man hängde på nordiska gårdsbands festivalen :D Awesome !

Deras band spelade iaf kl 21- ca 22 och sedan stannade vi kvar en stund när det andra bandet spelade innan vi åkte och käkade och sedan åkte hem. Jag var nog hemma runt 00 och då satte jag på american dad och la mig i sängen. 

Idag mår jag prima så sitter och funderar på vad jag ska göra med min dag. Först blir det frukost iaf för min mage skriiiiikeeeer. Sedan måste jag nog ner till stan. Har inget att ha på mig till 50-års festen på lördag hmm.  

Vi hörs, Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: