Kastella

2011-02-19
16:43:42

Chill fredag, inte så chill lördag!
Hey hey heeeey!
Sitter hos jimpan och skriver lite medans han är och blir ren i duschen hihi!



Igår så var jag bara hemma. Det fick bli så och det var skönt! Jag gosade med hundarna och sedan kollade jag och jimmie på film i 10 min innan Jimmie somnade  :P

Idag har vi...
Vaknat
Somnat om
Vaknat igen
Ätit frulle
Chillat i soffan
Åkte till a6
Åt middag som pappa torbjörn hade gjort :) ( En av mina favoriter som mormor brukar göra hihi )
Och segat på jimmies rum!

Nu ska vi starx åka. Han till gustaf och jag hem och göra mig iordning.

Ikväll blir det födelsedagsfirande för Rebecka Åberg som fyller 20 på måndag Woohoo
Vi börjar hos henne ett gäng tjejer och sedan g¨r vi ut och gör staden osäker, or not!


Snygg Becka förra året :)

Hoppas ni får en härlig lördag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: