Kastella

2011-02-23
09:42:56

Där sprack det !
Hejsan svejsan!

Sitter på mitt andra hem och snackar med folket.
Jag som var så duktig och tränade igår och åt nyttigt på kvällen men nu har jag snart vräkt i mig ett helt ballerina paket. Inte bra alls! 
Får kanske ta och gå lite när jag kommer hem och få bort kexen från min kropp!

Idag är det onsdag och svinkallt. Ikväll ska jag till Bongo, ett uteställe i stan och lyssna/kolla på när Fidde och hans band spelar. Kommer bli najs eftersom att jag inte har hört honom innan. Bara checkat myspace lite snabbt :P

Tjejerna ska nog också ner dit så jag kanske stannar kvar ett tag efter. Fick ledigt imorgon så jag kan ju vara uppe ett tag :)

Jag har nog inget intressant att säga er idag heller haha!
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: