Kastella

2011-02-20
11:56:53

Godmorgon solen!
Väcktes av hundarna klockan 08.00 i morse. Jag fick då för mig att jag nyss hade kollat på klockan och att den visade 10.45 så jag va redo att gå upp :P Väl uppe insåg jag att klockan var för lite och tog mig 1 glas vatten och 1 glas cola och gick till sängs igen hihi.

Nu har jag iaf tagit mig upp och sitter i soffan med mamma, pappa, hera och doris :) det är tur att man har en stor soffa så alla får plats haha :P




När jag kollade ut innan så trodde jag att det var typ +3 ute men ack så fel jag hade.
Karro- Det ser varmt ut idag! Man kanske ska va hurtig och ta en långpromenad
Pappa- gör det! Det var -20 när jag åkte i morse !
Blöööö där förstördes allt!

Så vad ska man göra idag då?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: