Kastella

2011-02-20
00:49:39

Hej och godnatt
Hej på er!

Hade en trevlig kväll hos becka och sedan åkte vi taxi ner till stan och gick in på sliver. Jag hade inte så kul där om jag ska vara helt ärlig med sånt är livet. Tänkte träffa pojken men han drog hem.
Tänkte dra hen med då blev jag in dragen i köket där en gammal vän låg däckad i abulansföraranes knä och han frågade om jag bodde nära henne vilket jag gör så jag fick åka abulans till tokarps vädplans där jag gick in med henne och sedan gick hem. Tur att hon mådde bättre i taxin sen :) men brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr så kallt va det!

Känns som att jag brukar ta hand om folk. Inget jag klagar över! jag skulle alldrig kunna låta en kompis må dåligt eller så, ALDRIG! så jag hjälper hjärna till! Men ibland önskar man bara att man kunde skita i allt och köra sitt eget rece. Det skulle jag aldrig kunna göra men önska kan man.

Nu ska jag sova godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: