Kastella

2011-02-26
11:40:43

Ny dag :)
Igår var jag ganska seg efter jobbet men bestämmde mig för att leka med Sandra och Moni en stund iaf. Vi åkte bara runt i bil hela kvällen och sist stannade vi så att de två fick äta på subway.
Väl hemma så kollade jag på Big brother reprisen och sedan somnade jag :D



Idag är det lördag och jag ska hoppa in i duschen om 30 min och fräscha till mig lite. Känns som att jag inte har duschat på en vecka haha men det har jag!
Klockan 16 så jag vi röra oss mot 50-årsfesten. Det kommer säkert bli kanon kul men jag kommer bli fett nervös innan. Känner ju inte en kotte :P fast nu ljög jag för jag har ju hela familjen johansson :D

Dax att käka frulle. Tar nog resterna från igår. Det va gott!


Kolla vad fint min lilja har blommat ut :D Men snart vill dom nog inte leva länre :(




Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: